Працюючи над цим модулем я розробив перший варіант дослідницької діяльності учнів, виходячи із того, що дослідження повинно бути конкретним, мати результати, які можна досить легко проаналізувати та має бути значимим для учня і може бути використаним ним у реальному житті.
На мою думку, вміння набирати та редагувати тексти з допомогою текстових редакторів є необхідним для учнів, формує у них інформаційно-комунікаційні навики, що входять до навичок 21 століття.
Тема дослідження (текстові редактори) відповідає навчальній програмі з інформатики для 9 класу та державному стандарту для середньої загальної освіти.
Крім того, мною було розроблено варіанти ключового, тематичних та змістових запитань.
Потрібно допрацювати діяльність учнів та учителів, основні запитання у процесі роботи над наступними модулями.
Немає коментарів:
Дописати коментар