вівторок, 20 серпня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

У цьому модулі я уточнив основні запитання проекту і тепер вони мають такий вигляд:
Ключове запитання: 
Який текстовий редактор найкращий?
Тематичні запитання:
Як простіше набрати текст?
Як створити текстовий документ?
В якому текстовому редакторі простіше створювати документи?
Змістові запитання:
За допомогою якої програми ми можемо набирати та редагувати тексти?
Що таке текстовий редактор? Яке його призначення?
Як набрати та відредагувати текст?
Як економічніше і швидше надрукувати книгу?

Крім того, мною було внесено уточнення до розділу Діяльність учня та учителя у тій частині, де визначається наявність у учнів необхідних початкових знань та вивчаються їх навчальні потреби.

Формуюче оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи за допомогою оцінювання можна спостерігати виконання учнями запланованого дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. В решті решт, формуюче оцінювання дозволяє виявляти розуміння учнями отриманих результатів, відслідковувати результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички, у тому числі навички мислення високого рівня.

Немає коментарів:

Дописати коментар