У цьому модулі я уточнив основні запитання проекту і тепер вони мають такий вигляд:
Ключове запитання:
Який текстовий редактор найкращий?
Тематичні запитання:
Як простіше набрати текст?
Як створити текстовий документ?
В якому текстовому редакторі простіше створювати документи?
Змістові запитання:
За допомогою якої програми ми можемо набирати та редагувати тексти?
Крім того, мною було внесено уточнення до розділу Діяльність учня та учителя у тій частині, де визначається наявність у учнів необхідних початкових знань та вивчаються їх навчальні потреби.Змістові запитання:
За допомогою якої програми ми можемо набирати та редагувати тексти?
Що таке текстовий редактор? Яке його призначення?
Як набрати та відредагувати текст?
Як економічніше і швидше надрукувати книгу?
Формуюче оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи за допомогою оцінювання можна спостерігати виконання учнями запланованого дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. В решті решт, формуюче оцінювання дозволяє виявляти розуміння учнями отриманих результатів, відслідковувати результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички, у тому числі навички мислення високого рівня.
Немає коментарів:
Дописати коментар